STAJ YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
1– Staj başlama ve bitiş 08/07 /2024 ve 19/08 /2024 tarihleri arasında olup, başka bir tarih kabul edilmeyecektir. Stajlar 30 iş günü olarak yapılacaktır.
2- Bildirilen staj başlangıç ve bitiş tarihleri üzerinden e – bildirge sistemi kullanılarak sigorta giriş ve çıkış yapılacağından daha sonra bu tarihlerin değiştirilmesi mümkün değildir.
3– Staj defterinin arkasında yer alan veya okul sitesinden 3 adet Staj Başvuru Formunu (Zorunlu Staj Evrağı)’nı indirin ve önce staj yapılacak işyerine imzalatın, kendiniz imzalayın.
4– Staj başvuru formunu (Zorunlu Staj Evrakı)’nı öncelikle öğrenci imzalayacak, sonra Bölüm Başkanınıza ve Meslek Yüksekokulu Sekreteri Lokman MEYDAN’a onaylatıp imzalatın ve en geç 28/ 06 / 2024 tarihine kadar Öğrenci İşleri personeli Cennet ALAKUŞ’a teslim edilecektir. (Zorunlu Staj Evrağı)’nı belirtilen tarihlerde getirmeyen öğrencilerin staj girişleri yapılamayacaktır. Ayrıca (Zorunlu Staj Evrağı)’nı teslim ettiğinizde ASLI’nı teslim etmeniz gerekmektedir. Faks yada fotokopi kabul edilmeyecektir.
5- Staj Başvuru Formunda alt tarafta bulunan Sosyal Güvencem kısmına Ailenizden Anne ve Babanızın Sosyal Sigortalar Kurumu, Emekli Sandığı, Bağkur’dan Sosyal Güvencesi var ise bu yer VAR olarak işaretlenecek, ailenizin sosyal güvencesi yok ise YOK olarak işaretlenecektir.
6- Öğrenciler Staj defterini Afyon Kocatepe Üniversitesi merkez kampüs yerleşkesinde yer alan kitap satış bürosundan temin edeceklerdir. Staj defterine fotoğraf yapıştırıp ilgili yerleri doldurarak bölüm başkanına imzalatılıp işyeri yetkilisine teslim edilmelidir.
7- Staj puantaj formlarını ay sonlarında ve staj bitiminde imzalatılıp okula gönderilmelidir.
8- Staj defterinin rapor bölümlerini doldurup imzalayın ve işyerindeki amirinize imzalatılmalıdır.
9- Staj başarı formu işyeri yetkililerince imzalanıp kaşelenerek kapalı zarf içerisinde staj defteri ile birlikte öğrenci işlerine teslim edilmelidir.
10- Staja başladığınızda herhangi bir nedenlerden dolayı yapamayacaksanız Öğrenci İşleri memuru Cennet ALAKUŞ’A dilekçe ile stajınızı yapamayacağınızı bildirmeniz gerekmektedir.
11– Staj bitiminde staj defterini bölüm başkanınıza imzalatılıp en geç eğitim öğretim başladıktan sonra 3 hafta içerisinde öğrenci işlerine elden teslim edilmelidir. (Postayla göndermeyiniz)
12– Stajlar Okul Yönetiminin uygun gördüğü tarihler dışında YAPILAMAZ.
NOT: Aşağıdaki Staj Akış Diyagramı ile yapılması gerekenler ve staj defterinin nasıl doldurulması ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.
BÖLÜM BAŞKANLARI
Dr. Öğr. Üyesi Murat MERE : Dış Ticaret Bölüm Başkanı
(Dış Ticaret Programı öğrencileri için)
Öğr. Gör. Nebi KALIN : Bankacılık ve Sigortacılık Bölüm Başkan Vekili
(Bankacılık ve Sigortacılık Programı öğrencileri için)